တာ၀န္ယူဖို႔ ေႏွာင့္ေႏွးေနတယ္
အယ္ဒီတာ ခင္ဗ်ား
ကၽြန္ေတာ္တို႔က ၿပီးခဲ့တဲ့ဧၿပီလ ၁၂ ရက္၊ ေနျပည္ေတာ္ အျမန္လမ္းမွာ ေတာင္ႀကီး-ရန္ကုန္ ခရီးစဥ္ေမာင္းႏွင္လာတဲ့ ေတာင္ျပာတန္း Express မီးေလာင္လို႔ ေသခဲ့ရတဲ့သူေတြရဲ႕ မိသားစု၀င္ေတြပါ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ေသဆံုးတဲ့သူေတြအတြက္ ပူေဆြးေသာက ေရာက္ရတဲ့အျပင္ ရရွိရမယ့္ က႐ုဏာေၾကး ေငြေထာက္ပံ့မႈေတြ မရေသးတာေၾကာင့္ လူမႈဒုကၡမ်ားစြာနဲ႔ ေတြ႕ႀကံဳရင္ဆိုင္ေနရတာကို မဇိ္ၥ်မသတင္းစာကေန တာ၀န္ရွိသူေတြသိေအာင္ တင္ျပခ်င္လို႔ စာေရးေပးပို႔လိုက္ပါတယ္။
အျဖစ္မွန္က ေတာင္ျပာတန္း Express ကားႀကီးက မိုင္တိုင္ ၁၁၆ ၂/၃ မွာ ယာဥ္ငယ္တစ္စီးကို ေနာက္မွ ၀င္တိုက္ၿပီး ကားႏွစ္စီးစလံုး မီးေလာင္ကၽြမ္းမႈျဖစ္ခဲ့ရာမွာ Express ကားႀကီးမွ ေျခာက္ဦးနဲ႔ ယာဥ္ငယ္ေပၚမွ ေျခာက္ဦး စုစုေပါင္း ၁၂ ဦး အခင္းျဖစ္ေနရာမွာတင္ မီးေလာင္ေသဆံုးခဲ့ရၿပီး ဒဏ္ရာရသူမ်ားထဲမွ တစ္ဦးလည္း ၁၇-၄-၁၄ ရက္မွာ ထပ္မံေသဆံုးခဲ့ပါတယ္။
ဒီလို ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တာကို ေတာင္ျပာတန္းယာဥ္လိုင္းမွ တာ၀န္ရွိသူေတြဟာ ယာဥ္လိုင္းေတြအေပၚ မိမိအသက္ကို ယံုၾကည္အပ္ႏွင္းၿပီး စီးနင္းလိုက္ပါ အားေပးခဲ့တဲ့ ျပည္သူေတြကို တန္ဖိုးမထားဘဲ က်န္ရစ္တဲ့ မိသားစု၀င္ေတြကို သတင္းေမးဆက္သြယ္ၿပီး လူမႈေရးကိစၥေတြကိုကူညီဖို႔ ႏႈတ္နဲ႔ေရာလက္နဲ႔ပါ လံုး၀ ေဆာင္ရြက္ေပးျခင္း မရွိခဲ့ပါဘူး။ ေသဆံုးသူေတြရဲ႕ မိသားစု၀င္ေတြမွာလည္း လူကိုဆံုး႐ႈံးရတဲ့အျပင္ အတူပါ ေရႊ၊ ေငြ၊ လက္၀တ္ရတနာမ်ားနဲ႔ ပစၥည္းေတြဆံုး႐ႈံးခဲ့တာေၾကာင့္ တခ်ဳိ႕မွာ ခိုကိုးရာမဲ့လို႔ တခ်ဳိ႕မွာ ဘ၀ပ်က္မတတ္ျဖစ္ရသလို တခ်ဳိ႕မွာေငြေၾကးမျပည့္စံုတဲ့အတြက္ ေတြ႕ႀကံဳရတဲ့ အခက္အခဲေတြက အမ်ားႀကီးပါပဲ။
ဒဏ္ရာရသူေတြကိုေတာ့ ေပးတယ္ဆို႐ံုေပးၿပီး ႏွစ္သိမ့္ပါတယ္။ မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးနဲ႔ ကိုယ္တစ္ျခမ္း မီးေလာင္တာကို တစ္သိန္းေပးၿပီး ေပးတဲ့အခ်ိန္တစ္ခါပဲလာလို႔ သတင္းေတာင္မေမးဘူးလို႔ လူနာမိသားစုက ေျပာပါတယ္။ ေသသူနဲ႔ ဒဏ္ရာရသူ မိသားစုေတြကသာ ယာဥ္လိုင္းကို ဆက္သြယ္ေနၾကရၿပီး သူတို႔က ဆက္သြယ္တာ မရွိပါဘူး။ ကားလိုင္းဂိတ္ကို ဆက္သြယ္ရင္လည္း ဘာမွေမးလို႔ ေျပာလို႔မရဘဲ ကားဂိတ္ တာ၀န္ခံဆိုသူကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေနျပည္ေတာ္က အဘက ခဏခဏေခၚတာ သြားေနရလို႔ မအားတာေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားတို႔ဆီ မလာႏုိင္ဘူးတဲ့။
ေတြးၾကည့္ေတာ့ ေသတဲ့သူေတြ ေသတာႏွစ္လနီးပါးရွိေနၿပီ။ ေနျပည္ေတာ္က အဘက တစ္ရက္တစ္ခါ ေခၚေနလို႔ သူတို႔ကားလိုင္းက တစ္ခါမွဖုန္းမဆက္ႏုိင္တာ၊ မလာႏုိင္တာ ျဖစ္မယ္ထင္ပါတယ္။
ယာဥ္လိုင္းက လူႀကီးေတြ ပိုင္ရွင္ေတြဆိုတာ အခုထိတစ္ခါမွ မျမင္ဖူးေသးပါဘူး အာဏာပိုင္ေတြနဲ႔ပိုင္တယ္ဆိုၿပီး စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြက ဆင္းရဲသား ျပည္သူေတြကို ဂ႐ုမစိုက္တာကို ကာယကံရွင္ေတြက ခံျပင္းလြန္းလို႔ ၁၅-၅-၁၄ ရက္မွာ သမၼတႀကီးနဲ႔ ၀န္ႀကီးဌာနေတြကို တင္ျပ အကူအညီေတာင္းတဲ့စာပို႔ေတာ့မွ ကားဂိတ္တာ၀န္ခံက ေသတဲ့လူ မိသားစု၀င္တစ္ေယာက္ဆီ ဖုန္းဆက္ၿပီး ခင္ဗ်ားတို႔အတြက္ အာမခံ ငါးသိန္းရေအာင္ ကားဂိတ္က ေလွ်ာက္ေပးေနတယ္ေလ။ ခင္ဗ်ားတို႔ တိုင္စာပို႔စရာလားလို႔ မာန္မဲဟိန္း ေဟာက္ျပီး ဖုန္းဆက္လာပါတယ္။
ျဖစ္စဥ္ တစ္ခုလံုးကိုၿခံဳၾကည့္ရင္ ေတာင္ျပာတန္းယာဥ္ေမာင္းရဲ႕ ေပါ့ဆမႈ၊ တာ၀န္မဲ့မႈတို႔ေၾကာင့္ ႀကီးက်ယ္တဲ့ မီးေလာင္မႈျဖစ္ပြားခဲ့ရတာကို ယာဥ္လိုင္းပိုင္ရွင္နဲ႔ တာ၀န္ရွိသူေတြအေနနဲ႔ ယာဥ္လိုင္းအေပၚ မိမိယံုၾကည္အားေပးတဲ့ ျပည္သူေတြကို လူသားခ်င္းစာနာ ေထာက္ထားမႈ မရွိတာကို ႀကံဳေတြ႕ရပါတယ္။ တကယ္ဆိုရင္ ထိုက္တန္တဲ့ က႐ုဏာေၾကးေပးျခင္း၊ အားေပးစကားေျပာျခင္းမ်ားကို ယာဥ္လိုင္းအေနနဲ႔ ျပဳလုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။
ႏုိင္ငံေတာ္ အစိုးရအေနနဲ႔လည္း လူသားခ်င္းစာနာေထာက္ထားမႈ မရွိမႈ၊ မတရားမႈမ်ားကို ညိႇႏိႈင္း ပံ့ပိုးေျဖရွင္းေပးမႈမ်ား လမ္းၫႊန္မႈ ျပဳလုပ္ေစလိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း အစိုးရထုတ္ သတင္းစာေတြနဲ႔ ပုဂၢလိကသတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္ေတြ ေန႔စဥ္ဖတ္ေနသူေတြပါ။ ေတာင္ျပာတန္းကားျဖစ္ၿပီး ေနာက္တစ္လမွျဖစ္တဲ့ ရာဇာမင္းကား တိမ္းေမွာက္မႈျဖစ္စဥ္မွာ ႏုိင္ငံေတာ္ အဖြဲ႕အစည္းေတြက တစ္တပ္တစ္အား၊ အားေပးကူညီၾကတာ၊ အေရးယူတာ၊ ေထာက္ပံ့တာေတြ ဖတ္ရ၊ ျမင္ေတြ႕ရေတာ့ အျဖစ္ခ်င္းတူတာေတာင္ အေျခအေနခ်င္းမတူတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘ၀ေတြအတြက္ အျမန္ဆံုး အကူအညီေတြ ရရွိႏုိင္ဖို႔ မဇၩိမသတင္းစာမွတစ္ဆင့္ တင္ျပလိုက္ရပါတယ္။
စာဖတ္သူေတြရဲ႕ ခံစားခ်က္၊ အသံေတြကို ေပးပို႔ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ဆက္သြယ္ဖို႔အတြက္ မဇၩိမ မီဒီယာဂ႐ုပ္၊ အခန္းအမွတ္ ၄၀၇၊ (၄)လႊာ၊ ပုလဲကြန္ဒို (စီ)ေဆာင္ ကမၻာေအးေစတီလမ္း၊ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕။
from Mizzima - News in Burmese's Facebook Wall http://ift.tt/1wRgYAW
Comments
Post a Comment