ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပေအာ္ပေရတာမ်ား ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္ရာတြင္ ၀န္ထမ္းမ်ားအသြင္ကူးေျပာင္းေရး စိန္ေခၚမႈ ျဖစ္လာႏုိင္
စ, ခ်ိဳကို
ျပည္တြင္းဆက္သြယ္ေရး ေအာ္ပေရတာမ်ားသည္ ျပည္ပေအာ္ပေရတာမ်ားႏွင့္ အက်ိဳးတူးပူးေပါင္း၍ ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမ်ား ၀န္ေဆာင္မႈေပးရာတြင္ ၀န္ထမ္းမ်ား ေပါင္းစည္းေရးႏွင့္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး ကိစၥရပ္မ်ားသည္ အဓိကစိန္ေခၚမႈမ်ား ျဖစ္လာႏိုင္သည္ဟု အႀကံေပးကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ စီးပြားေရးပညာရွင္မ်ားက ေျပာသည္။
ဆက္သြယ္ေရး၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ နည္းပညာ၊ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈသာမက ၀န္ေဆာင္မႈေပးသည့္ ၀န္ထမ္းမ်ား၏ စြမ္းေဆာင္ရည္သည္လည္း အဓိကက်လာႏိုင္ၿပီး အစိုးရ၀န္ထမ္းမ်ား၏ ပုဂၢလိကအဖြဲ႕ အစည္းအသြင္သို႔ ကူးေျပာင္းေရးသည္ အေရးႀကီးသည္ဟု အေမရိကန္အေျခစိုက္ အႀကံေပးကုမၸဏီျဖစ္ သည့္ Deloitte Consulting (Myanmar) ႐ံုးက အုပ္ခ်ဳပ္မႈ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးခ်စ္ထြန္းေဖက ေျပာသည္။
ဦးခ်စ္ထြန္းေဖက“ဆက္သြယ္ေရး ေစ်းကြက္ယွဥ္ၿပိဳင္မႈမွာ ၀န္ေဆာင္မႈေပးတဲ႔ ၀န္ထမ္းေတြရဲ႕ အခန္းက႑ က အေရးႀကီးပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အစိုးရဌာနကေန Organization အသြင္ကူးေျပာင္းေရးမွာ ၀န္ထမ္းေတြ ရဲ႕ အသြင္ကူးေျပာင္းမႈ၊ ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးမႈ၊ မူ၀ါဒေျပာင္းလဲမႈေတြ အမ်ားႀကီးလုပ္လာဖို႔ လိုအပ္ တယ္။ ေစ်းကြက္ယွဥ္ၿပိဳင္မႈမွာလည္း ၀န္ထမ္းေတြရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ကို မူတည္ၿပီး အျခားေအာ္ပေရတာ ေတြကို အႏိုင္ရရွိလာႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္”ဟုေျပာသည္။
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းသည္ ျပည္ပေအာ္ပေရတာတစ္ခုျဖစ္ေသာ ဂ်ပန္ဆက္သြယ္ေရးကုမၸဏီ KDDI ႏွင့္ ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္ရန္ ေမလကုန္တြင္ သေဘာတူလက္မွတ္ေရးထိုးရန္ ျပင္ဆင္ထားေသာ္လည္း ၀န္ထမ္းမ်ား အသြင္ကူးေျပာင္းေရး၊ ၀န္ထမ္းမ်ား ေရြးခ်ယ္ခန္႔ထားေရး စည္းကမ္းခ်က္မ်ားကို ျပန္လည္သံုး သပ္ကာ ညိႇႏိႈင္းေနရသည့္အတြက္ ပူးေပါင္းမႈ လက္မွတ္ေရးထိုးေရး ေခတၱေနာက္ဆုတ္ကာ ဆိုင္းငံ့ထား ရေၾကာင္း ဆက္သြယ္ေရးၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးသန္းထြန္းေအာင္က မဇၩိမကိုေျပာ ၾကားထားသည္။
ထို႔ျပင္ရတနာပံုတယ္လီပို႔ အမ်ားပိုင္ ကုမ္ၸဏီကလည္း ျပည္ပေအာ္ပေရတာတစ္ခုႏွင့္ ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္ရန္ ေဆာင္ရြက္ေနသည္ဟု ကုမၸဏီ၏ဒါ႐ိုက္တာ ဦးရွိန္းသူေအာင္က ေျပာသည္။
ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ ေအာ္ပေရတာပူးေပါင္းေရးတြင္ ကုမၸဏီႏွစ္ဖက္စလုံးမွ အားနည္းခ်က္၊ အားသာခ်က္ မ်ား ရွိလာႏိုင္မည္ျဖစ္သည္ဟု စီးပြားေရးပညာရွင္ တစ္ဦးက သံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။
အဆုိပါ စီးပြားေရးပညာရွင္က“ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပကုမၸဏီႏွစ္ခု ပူးေပါင္းတဲ႔အခါ ႏွစ္ဖက္စလံုးမွာ အားသာ ခ်က္နဲ႔ အားနည္းခ်က္ေတြ ရွိလာႏိုင္တယ္။ ျပည္ပကုမၸဏီေတြဆီက နည္းပညာ၊ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ၊ အုပ္ခ်ဳပ္မႈ ပညာေတြ ရရွိလာႏိုင္မွာျဖစ္သလို ျပည္တြင္းကုမၸဏီက ၀န္ထမ္းေတြကလည္း ေဒသကၽြမ္းက်င္မႈ၊ ဒီ၀န္ ေဆာင္မႈရဲ႕ေစ်းကြက္ကို ကၽြမ္းက်င္မႈေတြရွိေနတယ္။ ၀န္ထမ္းေတြကို ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးမႈေတြ ေစ်း ကြက္ယွဥ္ၿပိဳင္ႏိုင္ေအာင္ ေလ့က်င့္သင့္ၾကား၊ အသြင္ကူးေျပာင္းမႈေတြ လုပ္ဖို႔လိုအပ္လိမ့္မယ္”ဟု ဆိုသည္။
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းသည္ ပုဂၢလိကေအာ္ပေရတာအျဖစ္သုိ႔ ေျပာင္းလဲမည့္ လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ၀န္ထမ္းမ်ားကို ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးေရးအတြက္ အသံုးျပဳရန္ ကမၻာ့ဘဏ္က ရယူထားေသာ ေခ်းေငြမ်ား မွ ေဒၚလာႏွစ္သန္းကို သံုးစြဲသြားမည္ဟုလည္း ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ သတင္းအခ်က္အလက္ နည္းပညာ ၀န္ႀကီးဌာနမွ ဒု-၀န္ႀကီးဦးေသာင္းတင္က ေျပာၾကားထားသည္။
from Mizzima - News in Burmese's Facebook Wall http://ift.tt/1mAyGRb
Comments
Post a Comment