Skip to main content

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးအတြက္ လ်ာထားသည့္ ဘတ္ဂ်က္ေငြ အစုိးရမသုံးႏုိင္...



ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးအတြက္ လ်ာထားသည့္ ဘတ္ဂ်က္ေငြ အစုိးရမသုံးႏုိင္



လျပည့္၀န္း| အဂၤါေန႔၊ ေမလ ၁၃ ရက္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္



ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စီမံကိန္းအတြက္ အသံုးျပဳရမည့္ ဘတ္ဂ်က္ လ်ာထားခ်က္ကို အစိုးရက မသံုးစြဲႏိုင္သည့္အတြက္ ေခ်းေငြရယူျခင္း အပါအ၀င္ အခ်က္သံုးခ်က္ျဖင့္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရမည္ဟု JICA မွ စီမံကိန္းေရးဆြဲေရးအဖြဲ႕မွအဖြဲ႕၀င္ Mr.Takashi Shoyama က ေမ ၁၂ရက္တြင္ ေျပာၾကားလုိက္သည္။



အာရွပလာဇာတြင္ ျပဳလုပ္သည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ပင္မစီမံကိန္း YUTRA ဆိုင္ရာေဆြး ေႏြးပြဲတြင္ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။



ပင္မစီမံကိန္း YUTRA ၏ ေရရွည္စီမံကိန္းအတြက္ စုုစုေပါင္းကုန္က်ေငြကို အေမရိကန္ေဒၚလာ၂၅ ဘီလီ ယံ လ်ာထားၿပီး အစိုးရက အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၁၅ ဒသမ ၃ ဘီလီယံသာ အသံုးျပဳႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္ဟု ဆုိသည္။



က်န္ေငြ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၀ ဘီလီယံခန္႔ကို ျပည္သူမ်ားထံမွ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ ျဖစ္ေနသည့္ ကားမ်ားကို ေငြေၾကးေကာက္ခံျခင္း၊ ကားပါကင္ေၾကး ေကာက္ခံျခင္း၊ အခြန္မ်ားေကာက္ခံျခင္း၊ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္မ်ားမွ အလွဴေငြ ေကာက္ခံျခင္း၊ ႏိုင္ငံတကာမွ ေခ်းေငြယူမ်ား ရယူျခင္းစသည့္ လုပ္ငန္းမ်ားျဖင့္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရမည္ ျဖစ္သည္ဟု Mr.Takashi Shoyama က ဆုိသည္။



“အာဆီယံေဒသတြင္း အစိုးရေတြက သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အသံုးစရိတ္သံုးတဲ့ ေနရာေတြ မွာ အလြန္နည္းေနတဲ့အတြက္ စီမံကိန္းက အဆင္မေျပႏိုင္ဘူး။ ၆၀ ရာခိုင္ႏႈန္းကေန ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းအထိပဲ လုပ္လို႔ရႏိုင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ အစိုးရအေနနဲ႔ ဒီႏွစ္ရွည္စီမံကိန္းကို တျခားအခြန္ေတြကေန တစ္ဆင့္ ရွာၿပီး သံုးသင့္တယ္” ဟု ၎က ဆိုသည္။



ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈမ်ား အဓိကျဖစ္ေပၚေနရျခင္းမွာ ကားအေရအတြက္ႏွင့္ ရထား အေရအတြက္ အလြန္နည္းေနသည့္အျပင္ တရားမ၀င္ ကားပါကင္စနစ္၊ မီးပိြဳင့္စနစ္ လံုေလာက္မႈ မရွိျခင္း တို႔ အျခားအခ်က္မ်ားစြာလည္း ရွိေနေသးသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု JICA ၏သုေတသနစစ္တမ္း ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ထုတ္ျပန္ထားသည္။



လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ခင္က “ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ေနတဲ႔ကိစၥမွာ ဂ်ပန္က ေရတုိ၊ ေရရွည္ အစီအစဥ္ေတြ ဆြဲတာ အမ်ားႀကီး ေကာင္းသြားတယ္။ အဓိကျပႆနာက ကိုယ္ပိုင္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေတြ မ်ား လာလို႔ ယာဥ္ေၾကာေတြ က်ပ္လာတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ယာဥ္စည္းကမ္းမလိုက္နာတဲ့ ကားေတြေၾကာင့္ လည္း ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္လာရတယ္” ဟု ဆုိသည္။



အဆိုပါ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စီမံကိန္းကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ မွ ၂၀၁၈ ခုႏွစ္အထိ ေရတုိစီမံကိန္း အျဖစ္ သတ္မွတ္ထားၿပီး၊ ၂၀၁၉ ခုႏွစ္ မွ ၂၀၂၅ ခုႏွစ္အထိ ေရလတ္စီမံကိန္း အျဖစ္ႏွင့္၊၂၀၂၆ ခုႏွစ္ မွ ၂၀၃၅ ခုႏွစ္အထိ ေရရွည္စီမံကိန္းအျဖစ္ သတ္မွတ္ထားသည္။



ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး က်ပ္တည္းမႈ မရွိေစရန္ သာေကတတံတားသစ္ တည္ေဆာက္ျခင္းႏွင့္ ရွစ္မိုင္လမ္းဆံုေနရာ တိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစရန္အတြက္ JICA ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာ ေရးေကာ္မတီတို႔ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာမွ စတင္ကာ ပူးေပါင္းအေကာင္အထည္ ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိသည္။

from Mizzima - News in Burmese's Facebook Wall http://ift.tt/1jlUEVz

Comments

Popular posts from this blog

Vaginal itching မိန္းမကိုယ္ယားျခင္း

အရင္ကေတာ့ ဒီလိုစာမ်ိဳးကို ‘ေဖ့စ္ဘြတ္’ မွာမတင္ပါ။ (၁၈) ႏွစ္ျပည့္မွဖတ္ပါ ေဆးပညာစာ ‘ဘေလာ့ခ္’ ပိတ္သြားလို႔သာ တင္ပါတယ္။ နားလည္မႈေပးၾကေစလိုပါတယ္။ ၁။ ကြၽန္မအသက္ ၃၃ ျပည့္ခါနီးပါၿပီဆရာ။ အပ်ိဳပါဆရာ။ ကန္ေတာ့ပါဆရာ မိန္းမအဂါၤတဝိုက္ ယားယံမႈျဖစ္လို႔ ညည အိပ္မရဘူးဆရာ။ အျပင္ေဘးပတ္ပတ္လည္က ယားတယ္ဆရာ။ အျဖဴအဆက္မျပတ္ဆင္းတတ္လို႔ အျမဲ daily pad သံုးၿပီး Lactacyd (gentle cleaning wash) သံုးတယ္ဆရာ။ အျမဲအနံ႔အသက္ကအစ သန္႔႐ွင္းမႈဂရုစိုက္တာေတာင္ ယားယံမႈက မခံမရပ္ႏိုင္ဘူးဆရာ။ ကြၽန္မအခု ႕႕႕႕႕ မွာပါဆရာ။ အပူစာအစပ္စာ ေ႐ွာင္ပါတယ္ဆရာ။ ဘာေၾကာင့္ျဖစ္မွန္း မသိဘူးဆရာရယ္။ အလုပ္တဖက္နဲ႔မို႔ ညအိပ္ေရးပ်က္တာ ေတာ္ေတာ္ ဆိုးဝါးတယ္။ အခုရက္ပိုင္း ပိုဆိုးဝါးလို႔ေရေႏြးကို ဆားရွာလကာရည္ထည့္ၿပီး အေပါ့သြားတိုင္း ေဆးပါတယ္ဆရာ။ လိမ္းေဆး Dermovate cream ကိုတေန႔ ၂ ႀကိ္မ္ ယားယံတဲ့ေနရာပတ္ဝန္းက်င္ လိ္မ္းေပမဲ့ လိမ္းတုန္းသက္သာၿပီး ျပန္ျဖစ္တယ္ဆရာ။ ကြၽန္မနာမည္ ႕႕႕႕႕ ပါဆရာ။ ေက်းဇူးျပဳၿပီး ေျဖၾကားေပးပါဆရာ။ မိန္းမအဂါၤပါ တခါတေလယားယံတာေရာ ကင္ဆာျဖစ္ႏိုင္ပါသလားဆရာ။ အလုပ္လုပ္ရတာ ဒီလိုျဖစ္ေနေတာ့ စိတ္နဲ႔လူမကပ္ဘူးဆရာရယ္။ ၂။ သမီးအိမ္ေထာင္ျပဳတာ ၁ ႏွစ္ရွိပါျပီ။ အသက္က...

ဘီပိုးအတြက္ သဘ၀ေဆးပင္

ယခုပံုမွာ ျမင္ေတြ့ေနရတဲ့ အပင္ဟာ အလြန္းေဆးဖက္၀င္တဲ့ အပင္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ ဘီပိုးအတြက္ အသည္းေရာဂါမ်ားအတြက္ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။ ၄င္းအပင္ကို ကခ်င္ျပည္နယ္အႏွံ့အျပားႏွင့္ ပူတာအိုေဒသတို့မွာ အမ်ားအျပားေတြ့ရတတ္ပါတယ္။ ရွမ္းျပည္နယ္၊ ျပင္ဦးလြင္ စတဲ့ အေအးပိုင္းေဒသေတြမွာလည္း ေပါက္တယ္လို့ သိရပါတယ္။ ေဒသအေခၚအေ၀ၚ ခႏၱီးရွမ္းဘာသျဖင့္ ဖတ္ခြယ္၊ ကခ်င္လို ထင္ကဲ့၊ ရွမ္းလို ဖတ္ေခးေဒါင္း၊ ျမန္မာလုိ ေၾကးနီပင္၊ ကြမ္းရိုင္းရြတ္လွပင္၊ ပိတ္ခ်င္းပင္၊ ငါးညွီပင္၊ တရုတ္လုိ ယြီက်င္းဆိုက္ (ငါးညွီဟင္း) ဆိုျပီးေတာ့ ေဒသအလိုက္ အေခၚအေ၀ၚေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳး ကြဲျပားၾကပါတယ္။ သူ့ရဲ့အနံ့ကေတာ့ ငါးညွီနံ့၊ ငါးစိမ္းနံ့ ျဖစ္ပါတယ္။ အရြက္ပံုစံကေတာ့ ကြမ္းရြက္ပံုပါ။ အေရာင္ကေတာ့ အစိမ္းခပ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ျဖစ္ျပီး ရိုးတံကေတာ့ ေၾကးနီေရာင္ ေပါက္ပါတယ္။ ေဆးအျဖစ္ အသံုးျပဳပံု (၁) ၄င္းအပင္၏ အရြက္၊ အရိုးတံ၊ အျမစ္တို့ကို ၅ ပင္ခန့္ ခူးယူ၍ ေရစင္ေအာင္ေဆးကာ ေရ ၃ ခြက္ ၁ ခြက္ က်ိဳ၍ တစ္ေန့တစ္ခြက္ တစ္လခန့္ ေသာက္သံုးပါက ဘီပိုးသက္သာ ေပ်ာက္ကင္းေစပါသည္။ (၂) ၄င္းအရြက္ႏုႏုမ်ားကို သုပ္စားႏိုင္ပါသည္။ (၃) အျခားဟင္းသီးဟင္းရြတ္မ်ားႏွင့္အတူ ေရာ၍ သုပ္စားႏိုင္ပါသည္။ (၄) ၄င္းအျမွစ္က...

ဖုန္းေျပာ သူမ်ား သတိထား၊ ၾကာရွည္စြာ ဖုန္းေျပာလွ်င္ နားကုိ ဒုကၡ ေပးရာေရာက္

ေခတ္မီ တုိးတက္ လာသည့္ အေလ်ာက္ ဆန္းျပားေသာ လွ်ပ္စစ္ ပစၥည္း မ်ားႏွင့္ လူ႔အသံုး အေဆာင္ ပစၥည္း မ်ားမွာ လည္း တစ္ခု ထက္ တစ္ခု ပုိမို ေကာင္းမြန္ လာသည့္ အတြက္ လူအမ်ား မွာလည္း အသစ္ အဆန္း ဘက္ကုိ ဦးစားေပး ေရြးခ်ယ္ လာၾကသည္။ ယခုေခတ္ၿမိဳ႕ေန လူငယ္ အမ်ားစ ုဖုန္းကုိင္ လာႏုိင္ၿပီး ေဆြ မ်ဳိး သားခ်င္း၊ ခ်စ္သူ သမီးရည္းစား မ်ား ႏွင့္ ဖုန္းေျပာ သည့္အခါ ပံုမွန္ အသံ dv (decivel) ထက္ပုိေသာ အသံကုိ ၾကားလွ်င္ျဖစ္ေစ၊ ေန႔စဥ္ ရက္ဆက္ အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ဖုန္းေျပာ လွ်င္ျဖစ္ ေစ နားကုိ မထိခုိက္ ႏုိင္ေသာ္လည္း ပံုမွန္ အသံထက္ က်ယ္ေသာ စကား ေျပာသံ ႏွင့္ အခ်ိန္ၾကာေသာ အခါ နား ထိခုိက္ ႏုိင္ေၾကာင္း နား၊ႏွာေခါင္း၊ လည္ေခ်ာင္း ေဆး႐ုံမွ အထူးကု ဆရာ ၀န္ ေဒါက္တာ ၀င္းထုိက္ ၾကည္က ေျပာၾကားသည္။ ဖုန္းကုိ တစ္ေန႔တည္း ဆက္ တုိက္ ေျခာက္နာရီ ႏွင့္ အထက္ေျပာ ၿပီး ဖုန္းေျပာသံမွာ လည္း သတ္မွတ္ ထား ေသာ dv (decivel) အသံထက္ က်ယ္ရင္ နားအူ၍ ထံုတတ္ ေၾကာင္း၊ ပံုမွန္ နားေထာင္ ႏုိင္စြမ္း ရွိေသာ အသံ ႏွင့္ ေျပာလွ်င္ နားကုိ မထိခုိက္ ႏုိင္ ေသာ္လည္း ၾကာရွည္ လာခ်ိန္တြင္ နားေလး သြားႏုိင္ ေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ၾကာရွည္စြာ ဖုန္းေျပာ တတ္သည့္လူ ငယ္မ်ား၊ ဖုန္းေျပာ လွ်င္ ေအာ္...