အင္းေလးဇုန္ ၀င္ခြင့္ရေငြ တစ္၀က္ကိုု ပညာေရးရန္ပုံေငြ စုိက္ထူမည္
ဂၽြန္ခ်စ္ၿငိမ္း| အဂၤါေန႔၊ ေမလ ၁၃ ရက္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္
အင္းေလးဇုန္၀င္ခြင့္ အပ္ေငြ၏ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းကုိ ဦးတင္ဧ(ရွမ္းျပည္)အမည္ျဖင့္ ပညာေရးရန္ပံုေငြ စိုက္ထူသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အင္းတိုင္းရင္းသားေရးရာ ၀န္ႀကီးဦး၀င္းျမင့္က ေမ ၁၂ရက္ မဇၩိမကို ေျပာသည္။
၂၀၁၂ -၂၀၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း အင္းေလးဇုန္၀င္ခြင့္ ေငြ၏တစ္၀က္ျဖစ္သည့္ က်ပ္သိန္း ၃၀၀ကို ရန္ပံုေငြ စိုက္ ထူမည္ျဖစ္ အတိုးေငြျဖင့္ ပညာေရးအတြက္ လိုအပ္ေနသည့္ ေက်ာင္းသားမ်ားကုိ ေထာက္ပံ့သြားႏိုင္ရန္ စီ စဥ္လ်က္ရွိသည္ဟု ၎က ဆိုသည္။
“အဓိကက ေငြေၾကးခ်ဳိ႕တဲ့ၿပီး တကၠသိုလ္၀င္တန္း မတက္ႏိုင္တဲ့ ကေလးေတြ အင္းသူ၊ အင္းသားေတြကို ကူညီေထာက္ပံ့ေပးဖို႔ ရည္ရြယ္ထားပါတယ္” ဟု ၀န္ႀကီး ဦး၀င္းျမင့္က ေျပာသည္။
လတ္တေလာ အေျခအေနတြင္ ဦးတင္ဧ(ရွမ္းျပည္)ပညာေရးရန္ပံုေငြအဖြဲ႕ ဖြဲ႕စည္းႏိုင္ရန္ အင္းသူ၊ အင္း သားမ်ား၊ ရပ္မိရပ္ဖမ်ားႏွင့္ တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးေနၿပီး ဇြန္လဆန္းတြင္ ေကာ္မတီတစ္ရပ္ ဖြဲ႕စည္းေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။
“ဒီအဖြဲ႕မွာ ႏိုင္ငံေရးသမားေတြ၊ ျပည္သူ႔၀န္ထမ္းေတြ ပါ၀င္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္လည္း အင္းတိုင္းရင္းသားေရးရာ ၀န္ႀကီးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ လိုက္ပါေဆာင္ရြက္ေပးေနတာပါ။ ေကာ္မတီဖြဲ႕ၿပီး သြားရင္ ျပည္သူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ပဲ ကူညီေဆာင္ရြက္ ေပးသြားမယ္”ဟု ၀န္ႀကီးဦး၀င္းျမင့္က ဆိုသည္။
ဦးတင္ဧသည္ ၁၉၄၇ ခုႏွစ္ ပင္လံုစာခ်ဳပ္တြင္ ရွမ္းျပည္နယ္ ျပည္သူ႔ကိုယ္စားလွယ္အျဖစ္ လက္မွတ္ေရး ထိုးခဲ့သည့္ ႏိုင္ငံဂုဏ္ရည္ ေမာ္ကြန္း၀င္ပထမဆင့္ ရရွိခဲ့သူျဖစ္ၿပီး ထူးျခားသည့္ ၀ိေသသမ်ားကို ေနာင္လာ ေနာက္သားမ်ား သိရွိေစရန္အတြက္ ဦးတင္ဧ(ရွမ္းျပည္)အမည္ျဖင့္ ပညာေရးရန္ပံုေငြ စိုက္ထူထားျခင္းျဖစ္ ေၾကာင္း ၀န္ႀကီးက ေျပာသည္။
ပညာေရးရန္ပံုေငြ ဖြဲ႕စည္းၿပီးပါကလည္း ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ားမွ အလွဴေငြမ်ားအား လက္ခံ သြားမည္မဟုတ္ဘဲ ဦးတင္ဧ(ရွမ္းျပည္) အမည္ျဖင့္လည္း အလွဴခံျခင္းျပဳလုပ္သြားမည္ မဟုတ္ဟု ၎က ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။
ဦးတင္ဧ(ရွမ္းျပည္) ပညာေရးရန္ပံုေငြအဖြဲ႕ ဖြဲ႕စည္းႏိုင္ရန္ ေတာင္ႀကီး၊ ေညာင္ေရႊတို႔တြင္ တိုင္ပင္ေဆြးေႏြး မႈ ႏွစ္ႀကိမ္ျပဳလုပ္ထားၿပီး ဖြဲ႕စည္းၿပီးပါက ေညာင္ေရႊတြင္ ႐ုံးခန္းဖြင့္လွစ္ကာ ဆင္းရဲႏြမ္းပါးၿပီး တကၠသိုလ္ ၀င္တန္း မတက္ႏိုင္သည့္ အင္းသူ/သားမ်ား၊ အင္းေသြးပါသူမ်ားႏွင့္ အင္းေလးေဒသတြင္ ၁၀ ႏွစ္အထက္ ေနထိုင္ဖူးသည့္ အျခားတိုင္းရင္းသားမ်ားကိုပါ ကူညီေဆာင္ရြက္ေပးသြားမည္ ျဖစ္သည္။
from Mizzima - News in Burmese's Facebook Wall http://ift.tt/1mjQXFr
Comments
Post a Comment