ဗဟိုခ်က္တစ္ခုကို ရွာေဖြေနၾကေသာ အပိုင္းအစမ်ား
(ေဆာင္းပါးရွင္ - နရီမင္း)
ခံစားျခင္းႏွင့္ ေတြးေတာျခင္းကို တစ္ၿပိဳင္နက္တည္း လုပ္ေနေသာ လမ္းေလွ်ာက္စက္ႀကီးတစ္လံုး ေရြ႕လာ၏။
ဤသို႔လွ်င္ တစ္ခါတစ္ခါ လမ္းေပၚေလွ်ာက္သြားေနရင္း ပုဂၢလိကဘ၀ႏွင့္ လက္ရွိပစၥဳပၸန္ကို ေမ့ေလ်ာ့သြားတတ္သည္။ မည္သည့္ေနရာမွ ပို႔လိုက္မွန္းမသိေသာ Fax ကို ထုတ္ယူရန္ ေခါင္းထဲ တတီတီျမည္လာ၏။ ဦးေႏွာက္ကို Focus စု၍ အာ႐ံုကို က်စ္ပစ္လိုက္ရသည္။ စာရြက္ေပၚ စာေၾကာင္းမ်ား လာေရာက္ ကပ္ၿငိသလိုမ်ိဳး ဦးေႏွာက္ေျမာင္းတို႔အတြင္း ၀ါက်မ်ားတသြင္သြင္ စီးဆင္းလာေတာ့၏။
အသင့္လုပ္ၿပီးသား အေတြးအေခၚတို႔ ေသာင္းေျပာင္းေရာေမႊထားသည့္ အဂၤေတခြက္ထဲ သဲတို႔သည္သာ မ်ားလြန္းလွေပစြ။ အစကတည္းကိုက မခိုင္မာေသာ ဘ၀အား ေလထဲတိုက္အိမ္ ေဆာက္ၾကည့္ၾကရေအာင္။
ပုစြန္တင္မက မိေက်ာင္းပါ ေသေလာက္ေအာင္ ပူျပင္းေနေသာ ေနေရာင္ေအာက္၌ "ခ်က္ေကာ့ဗ္" ၏ ေသနတ္မ်ားသည္ "ဒါလီ" ၏နာရီမ်ားကဲ့သို႔ အရည္ေပ်ာ္က် ေနၾကသည္။
စိတ္ညႇိဳ႕ေကာင္းေသာ မာယာလမ္းသြယ္တို႔သည္ကား အိမ္အျပန္လမ္းမ်ားအား ေ၀း၀ါးေစ၏။
ေနာင္တမ်ားသည္ကား အနာမ်ားကဲ့သို႔ အရည္တရႊဲရႊဲႏွင့္ ရိရြဲေနၾကသည္။ ကမၻာေပၚတြင္ အေကာင္းဆံုး အရသာကား နာက်င္မႈပင္ျဖစ္သည္။ (ကိုယ့္ 'တပ္စတိစ္' ကိုယ္ အုတ္ခဲႏွင့္ထုၿပီး အရသာခံၾကပါစို႔) အေရျပားေပၚမွ ၀ဲမ်ားသည္ ပစၥည္းမဲ့တို႔ အဖို႔ရာ ဇိမ္ခံပစၥည္း တစ္မ်ိဳးပင္ျဖစ္သည္။
ၿငီးေငြ႔ျခင္းႏွင္းမ်ားအား မသိနားမလည္ျခင္း အေမွာင္ႏွင့္ေရာေထြး ပစ္လိုက္မွသာ ခႏၶာကိုယ္ထဲ အရက္ရွိန္ တက္လာသလို ဘ၀ကို တအားႀကီး ခ်စ္မိတတ္လာသည္။
ဘာကိုမွ် နားမလည္ခ်င္ဘဲႏွင့္ေတာ့ ဘ၀ကို နားလည္ေအာင္ မႀကိဳးစားပါႏွင့္။ နားလည္ျခင္းဟူသည့္ တစ္စံုတစ္ရာအား ထုပ္ပိုးထားေသာ ပါကင္စကၠဴ လွလွကေလးႏွင့္တူ၏။ ဖြင့္ၾကည့္ရန္ႀကိဳးစားပါက တစ္ေန႔လွ်င္ ေရႊဥတစ္လံုးဥေသာ ငန္းတစ္ေကာင္ကို သင္သတ္လိုက္မိေပလိမ့္မည္။ ေသလြန္ၿပီးေနာက္ တမလြန္ဘ၀တြင္ ဘာမ်ားရွိေလမည္ နည္းဟူေသာ သိခ်င္စိတ္ေၾကာင့္ မိမိကိုယ္ မိမိသတ္ေသရန္ မႀကိဳးစားပါႏွင့္။
ဗိုက္ျပည့္ေနသူတို႔ကား အဘယ္ကဲ့သို႔ေသာ စားေကာင္းေသာက္ဖြယ္ကိုမွ် အလိုမရွိၾကကုန္။ မရခင္က လိုခ်င္ေသာ အရာမ်ားသည္ကား ရလာၿပီးေသာအခါ မလိုခ်င္ေသာအရာမ်ား ျဖစ္သြားၾကကုန္၏။ ထီလက္မွတ္တို႔သည္ကား ထီမဖြင့္ခင္ရက္၌သာ အဓိပၸာယ္ရွိၾကကုန္သည္ျဖစ္၍ ထီဖြင့္ရက္မ်ား ကုန္ဆံုးသြားၿပီးလွ်င္ တစ္စံုတစ္ရာ အဓိပၸာယ္ရွိျခင္း အလ်ဥ္းမရွိ။ လူမိုက္တို႔သည္ ထီလက္မွတ္မ်ား ကိုင္ထားၾကရင္း ထီဖြင့္ရက္သို႔ အျမန္ေရာက္လိုၾက၏။
အသက္ငယ္ငယ္၌ ဘ၀အား ေရွ႕သို႔ ေက်ာ္ရစ္ပစ္ခ်င္ၾကၿပီး အသက္ႀကီးသြားခ်ိန္၌ ဘ၀ကို ေနာက္ျပန္ရစ္ပစ္ ခ်င္ၾကသည္။ (လူ႔အလို နတ္မလိုက္ႏိုင္) စင္စစ္ ဘ၀ဆိုသည္ကား ေရွ႕ခလုတ္ေရာ ေနာက္ခလုတ္ပါ ပ်က္ေနသည့္ ဗီြစီဒီစက္ အစုတ္တစ္လံုးသာ ျဖစ္သည္။ ဆန္႔ငင္ဆန္႔ငင္ သြားေနရင္း အဆင္မသင့္လွ်င္ ရပ္ခ်င္သည့္ ေနရာ၌ ရပ္သြားတတ္၏။ (ေရေ၀းတြင္ ဘြတ္ကင္လုပ္ထားပါ) ကြၽန္ေတာ္တို႔ လုပ္ႏိုင္သည့္ တစ္ခုတည္းေသာ အရာမွာ ဘ၀ကို တိုေစလိုလွ်င္ မ်ားမ်ားအိပ္ပစ္ရန္ျဖစ္ၿပီး ရွည္ေစလိုလွ်င္ မ်ားမ်ားႏိုးေနရန္ ျဖစ္သည္။ (စိတ္ညစ္ရင္ အိပ္ပစ္လိုက္။ ေပ်ာ္ေနတာေလးကို ႏွေျမာရင္ တစ္ညလံုး မအိပ္ဘဲေန)
အံေခ်ာ္ေနေသာ ဗီြစီဒီစက္တစ္လံုးကဲ့သို႔ ဤျပကြက္ေတြခ်ည္း ထပ္ခါတလဲလဲ ျပေနသည့္အခါ မွတ္တိုင္တြင္ လိုင္းကားေစာင့္ရသည္ကို စိတ္မရွည္ေတာ့သည့္ စာေရးဆရာႀကီး "ဟဲမင္းေ၀း" တစ္ေယာက္ မိမိကိုယ္မိမိ အဆံုးစီရင္ သြားေတာ့၏။ (အၿပီးအိပ္ပစ္လိုက္ျခင္းပင္) ေသတမ္းစာထဲတြင္ "ပ်င္းလို႔" ဟူေသာ စကားလံုး တစ္လံုးကိုသာ ပ်င္းရိပ်င္းတြဲ ခ်န္ထားရစ္ခဲ့၏။
ေသမင္းလာအေခၚကို ေစာင့္ရျခင္းသည္ မွတ္တိုင္တြင္ လိုင္းကားေစာင့္ရျခင္းႏွင့္ ဆင္တူသည္ဟု မည္သည့္ေတြးေခၚရွင္က ေျပာခဲ့ဖူးမွန္း မသိပါ။ လိုင္းကားေစာင့္ရင္း မပ်င္းၾကရေလေအအာင္ Daily Eleven သတင္းစာႏွင့္ Weekly Eleven ဂ်ာနယ္တို႔ကို ဖတ္ပါ။ (ဤ၀ါက်မွာ ေၾကာ္ျငာ၀င္ျခင္းသာ ျဖစ္သည္။)
ေလထိုးထားေသာ ေရာ္ဘာေဘာလံုး တစ္လံုးကို လူေပါင္း ၂၂ ေယာက္ ၀ိုင္းလုၾက၏။ လူေပါင္း ေထာင္ေသာင္း သိန္းသန္းခ်ီ၍ ၀ိုင္းၾကည့္ေနၾကသည္။ ဤသို႔လွ်င္ အခ်ိန္တစ္နာရီခဲြ၊ ႏွစ္နာရီခန္႔ မပ်င္းမရိ မသိမသာ ကုန္ဆံုးသြားေလေတာ့သည္။ ယခုအပတ္ ပရီးမီးယားလိဂ္ ပြဲစဥ္မ်ားအေၾကာင္း သိလိုပါက First Eleven ႏွင့္ Premier Eleven ဂ်ာနယ္မ်ားကို ဖတ္ပါ။ (ေၾကာ္ျငာ အ၀င္ နည္းနည္းစိပ္သြားသည္)
ယိုးဒယားခ်န္နယ္မွ ေဘာလံုးပြဲ ဖမ္းၾကည့္ရသည့္အခါ ေနာင္ေပ ေနာင္ေပ ေၾကာ္ျငာမ်ားေၾကာင့္ မည္သူက မည္သို႔ မည္ပံု ဂိုးသြင္းလိုက္မွန္းပင္ မသိလိုက္ရ။ (ေပါေၾကာင္ေၾကာင္ ကခုန္ေနေသာ ယိုးဒယားလူျပက္ခမ်ာ လူေပါင္းမ်ားစြာ၏ ေမတၱာပို႔ျခင္း ခံရသည္သာ အဖတ္တင္၏။ မည္သည့္ပစၥည္း ေၾကာ္ျငာေနမွန္းပင္ မသိလိုက္ၾက)
အလြန္ပ်င္းရိေနခ်ိန္ အျခားဘာမွ် လုပ္စရာမရွိပါက ျပတင္းေပါက္ကိုဖြင့္၍ အျပင္ဘက္သို႔ ေငးၾကည့္ေနလိုက္ပါ။ အခန္းထဲ၌ ၿငိမ္သက္ေန၏။ အျပင္ဘက္ရွိ လႈပ္လႈပ္ရွားရွား ႐ုပ္ပံုမ်ားက သင့္အား ေဖ်ာ္ေျဖပါလိမ့္မည္။ ကုိတာက သူ၏ စတိုင္သစ္မဂၢဇင္း ပထမဆံုးစာအုပ္ စာမ်က္ႏွာဖံုးကို ျပတင္းေပါက္ပံုျဖင့္ ထုတ္၏။ ကိုတာကေတာ့ သူ႔မဂၢဇင္းအား ဖြင့္ထားသည့္ ျပတင္းေပါက္ တစ္ခ်ပ္အျဖစ္ တင္စားလိုေပလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္ "ျပတင္းေပါက္ဆိုတာက ၾကည့္႐ံုသက္သက္ပဲ၊ ၾကည့္ၿပီး မေက်နပ္ရင္ ခုန္ခ်႐ံုပဲရမယ္။ တံခါးေပါက္လို ထြက္သြားလို႔မွ မရတာ" ဟု သူ႔အား ကိုျမင့္သန္းက ေလွာင္ေျပာင္ေၾကာင္း ကိုတာက ျပန္ေရးျပဖူး၏။
ျပတင္းေပါက္ထဲသို႔ ေနေရာင္က ၀ါးလံုးထိုး က်ဆင္းလာသည္။ ျပတင္းေပါက္ကို ႐ုပ္ရွင္ပိတ္ကား တစ္ခ်ပ္ကဲ့သို႔ သေဘာထားလ်က္ ဇာတ္ကြက္မ်ားကိုၾကည့္ရင္း ကိုယ္ကိုယ္တိုင္လည္း အျခားျပတင္းေပါက္ မ်ားအတြက္ ဇာတ္ေကာင္ျဖစ္ခဲ့ရသည္။ ျပတင္းေပါက္၏ေနာက္၌ မိမိသက္တမ္း ဘယ္မွ်ေလာက္ကို မီးညႇိေသာက္ခဲ့ ၿပီးၿပီလဲ။
၀ါက်ေနာက္တစ္ေၾကာင္းကိုေရးရန္ အကၡရာတစ္လံုးကို စၿပီး စာမ်က္ႏွာေပၚ တင္လိုက္ျပန္သည္။ မင္က လိုက္မလာ။ ေဘာလ္ပင္ထဲ၌ မင္ကုန္ေန၏။ ဘုရား၊ ဘုရား . . . ေခါင္းထဲမွာေရာ မင္ကုန္ေတာ့မွာလား။ စာမ်ားကိုသာ ဖိေရးေန၍မျဖစ္။ စာဖတ္ဖို႔လို၏။ ေအးေအးေဆးေဆး အနားယူ၊ ေအးေအးလူလူ ေတြးေနႏိုင္ဖို႔လို၏။ သို႔ေသာ္ . . . .။
ကြၽန္ေတာ္၏ အေရးအသားမ်ားကို အဆံုးသတ္ရေတာ့မည္ျဖစ္သည္။ ကြၽန္ေတာ့အစ္ကို ေ၀ဖန္ေရး ဆရာႀကီးသာ ဖတ္မိလွ်င္ ကြၽန္ေတာ့ကို ေဆာ္ေပဦးမည္။ "မင္းဟာက ဆံုးသာ ဆံုးသြားတယ္ ဘာေျပာခ်င္မွန္းကို မသိဘူး" ဟု။
ဟုတ္ကဲ့။
ကြၽန္ေတာ္ ဘာမွ မေျပာခ်င္ပါဘူး ခင္ဗ်ား။
from Eleven Media Group's Facebook Wall http://ift.tt/RbWxP5
Comments
Post a Comment