Girl’s Generation ၏ ‘Mr. Mr’ ဗီဒီယိုေတးအယ္လ္ဘမ္ ၾကည့္႐ႈသူ ၁၅ သန္းေက်ာ္ရွိ
မဇၩိမ ခုိင္ဖူး စုစည္းေရးသားသည္။
ဆိုးလ္၊ မတ္ ၃၀
SNSD ဟု ေခၚဆိုေနၾကသည့္ Girls’ Generation အဖြဲ႕၏ ‘Mr. Mr’ ဗီဒီယို ေတးအယ္လ္ဘမ္ကို ၾကည့္႐ႈ အားေပးသည့္ ပရိသတ္သည္ ၁၅ သန္းေက်ာ္အထိ ေရာက္ရွိသြားၿပီ ျဖစ္သည္။
‘Mr. Mr’ ဗီဒီယိုေတးအယ္လ္ဘမ္သည္ မူလက အခ်က္အလက္မ်ား ပ်က္စီးဆံုး႐ႈံးမႈေၾကာင့္ ၾကန္႔ၾကာမႈမ်ား ရွိခဲ့ေသာ္လည္း SNSD အဖြဲ႕သည္ ယခုႏွစ္ Kpop အႏုပညာေလာကတြင္ ၾကည့္႐ႈသူ ၁၅ သန္း ေက်ာ္အထိ ေရာက္ရွိကာ ပထမေနရာကို ထိန္းထားႏိုင္ဆဲ ျဖစ္သည္။
အဖြဲ႕၀င္ကိုးဦးျဖင့္ ဖြဲ႕စည္းထားသည့္ SNSD အဖြဲ႕သည္ မတ္ ၂၈ ရက္တြင္ KBS ႐ုပ္သံက အပတ္စဥ္ထုတ္ လႊင့္သည့္ ‘Music Bank’ အစီအစဥ္တြင္ ၎တို႔၏ ႏႈတ္ဆက္ ေဖ်ာ္ေျဖတင္ဆက္မႈကို ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကၿပီး မတ္ ၃၀ ရက္တြင္ ဩၾက်ငခ ႊမနညိ္ႅ ေတးဂီတ ေဖ်ာ္ေျဖေရးလိုင္းမွ ၎တို႔၏ ေနာက္ဆံုးပိတ္ ေဖ်ာ္ေျဖတင္ဆက္ မႈကို ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ‘Music Trend’ တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
from Mizzima - News in Burmese's Facebook Wall http://ift.tt/1mnCJlw
Comments
Post a Comment